dijous, 29 de juny del 2017

Campus d'Estiu Creatiu a Altafulla

Amb l'arribada del bon temps entren les ganes de platja, i com que jo sóc com la resta de mortals del planeta (tot i que de vegades em consideri una mica extraterrestre jeje) no puc viure sense el mar. El proper mes de juliol, conjuntament amb Cosesmenudes, una botiga molt xula d'Altafulla, per si no la coneixes, hem organitzat un Campus d'Estiu Creatiu.
Vam pensar que tota l'oferta que hi havia sempre estava molt centrada en l'esport, en l'anglès o en un simple ''esplai'' (sense desmereixer-ho, que jo hi vaig anar molts anys i m'encantava!), en el sentit d'anar unes hores a un lloc i tots al tuntún, fent una mica de tot però res en concret.
La nostra idea és que aquells nens que se sentin més identificats amb l'art, amb les activitats manuals puguin gaudir d'una experiència preparada especialment per a ells, i a més a més, en petit comité i amb una atenció molt personalitzada :)

CAMPUS D'ESTIU CREATIU A ALTAFULLA
Serà per a nens i nenes de 5 a 14 anys, s'organitza per setmanes i hi haurà diverses activitats dutes a terme per la mateixa Lou (argila polimèrica), la Sara (fang i modelatge), i per mi mateixa, que els divendres m'encarregaré de fer scrapbook amb els nens :) Fa bona pinta, oi?


Es pot escollir la setmana o setmanes que es vulguin, el preu és de 95€ per setmana amb tots els materials inclosos i també hi ha la possibilitat de fer acollida de  13-14h.
Per més informació i reserves: 
craftandartists@gmail.com
hola@cosesmenudes.com 


I si vols estar al dia de tot...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...